Star Trek: Discovery slotseizoen
Lynn
2024-02-21 14:05:30 UTC
In de VS zal het laatste seizoen van de SF-serie Star Trek: Discovery
starten vanaf 4 april, met een dubbele aflevering! Het was even wachten op
wanneer men bij Paramount+ dat laatste seizoen zou gaan uitzenden, maar
vorige week dus bekend gemaakt.

Geen flauw idee waar en wanneer het te zien zal zijn in Nederland, gezien
de serie beetje in een gat lijkt te zijn verdwenen na contract met Netflix
was afgelopen. Zit nog niet in pakket van SkyShowtime bijvoorbeeld zover
ik weet....
--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever
- Mastodon: Lynn - https://mastodon.social/@VlinderLynn
AC
2024-02-21 17:40:49 UTC
Post by Lynn
[...]
Zodra beschikbaar zal ik alvast kijken!
AC
Lynn
2024-02-21 19:01:42 UTC
Post by AC
Post by Lynn
[...]
Mooizo! Ik ook, uitstekende serie. Ik neem aan dat ze het mooi afronden,
ben benieuwd hoe ze het slot hebben aangepast...
jacqueline
2024-02-22 10:39:01 UTC
Post by Lynn
Post by AC
Post by Lynn
[...]
ik ga ook zeker kijken en verheug me erop. Hoop ook op een goede afronding.

jacqueline
s|b
2024-02-22 21:25:30 UTC
Post by Lynn
[...]
Ben ik ergens seizoen 3 gestopt met kijken. Nog altijd geen spijt van.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Lynn
2024-02-26 17:12:43 UTC
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
Aha, ja dat kan natuurlijk. Soms kan men zomaar uitgekeken zijn op iets..
Kijk je trouwens wel Strange New Worlds?
Wouter Valentijn
2024-02-26 17:58:00 UTC
Post by Lynn
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
De serie komt overigens naar SkyShowtime.

https://www.streamwijzer.nl/star-trek-discovery-skyshowtime-releasedatum/
--
Wouter Valentijn

Xander: "I'm a Comfortador also."
Buffy the Vampire Slayer (s04e22): Restless

http://www.nksf.nl/

liam=mail
Lynn
2024-02-26 18:00:53 UTC
Post by Wouter Valentijn
Post by Lynn
Post by s|b
Post by Lynn
[...]

Kijk aan, dat is nog eens goed nieuws voor wie het op die manier wil
volgen/volgde!
s|b
2024-02-28 13:04:00 UTC
Post by Lynn
Aha, ja dat kan natuurlijk. Soms kan men zomaar uitgekeken zijn op iets..
Kijk je trouwens wel Strange New Worlds?
Die vind ik wél goed. (-:
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>