Das Signal
Add Reply
Lynn
2024-04-24 15:05:28 UTC
Antwoorden
Netflix heeft weer eens een Duitse SF-serie gemaakt en wat voor eentje. De
opzet van Das Signal doet wat denken aan die andere SF-thrillerserie
Constellation, die bijna gelijktijdig gelanceerd werd als deze serie, en
dat niet alleen omdat zich het deels afspeelt in het internationale
ruimtestation ISS.....

Mooi neergezet, en je wordt echt meegezogen in alle hoeken waarin deze
miniserie van 4 afleveringen zich op beweegt. Wat mij betreft een aanrader
als je ook Constellation een uitstekende serie vond.
--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever
- Mastodon: Lynn - https://mastodon.social/@VlinderLynn
jacqueline
2024-04-24 16:14:03 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
Netflix heeft weer eens een Duitse SF-serie gemaakt en wat voor eentje. De
opzet van Das Signal doet wat denken aan die andere SF-thrillerserie
Constellation, die bijna gelijktijdig gelanceerd werd als deze serie, en
dat niet alleen omdat zich het deels afspeelt in het international > ruimtestation ISS.....
Mooi neergezet, en je wordt echt meegezogen in alle hoeken waarin deze
miniserie van 4 afleveringen zich op beweegt. Wat mij betreft een aanrader
als je ook Constellation een uitstekende serie vond.
Ah. OK. ik had het gezien, maar er niet aan begonnen. Ben nu wel
nieuwsgierig. En het zijn maar vier afleveringen. :-)

Jacqueline
AC
2024-04-24 17:19:37 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
[...]
JacquelineNog niet zien voorbij komen, maar met zo'n lovende omschrijving weet ik
weer waar de late nachten van de komende dagen vandaan gaan komen.
AC
Lynn
2024-04-25 05:00:44 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
[...]
Graag gedaan, hoop ik... :-)
s|b
2024-04-24 20:10:21 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
Mooi neergezet, en je wordt echt meegezogen in alle hoeken waarin deze
miniserie van 4 afleveringen zich op beweegt. Wat mij betreft een aanrader
als je ook Constellation een uitstekende serie vond.
Ik kan 'm wel binnenhalen, maar enkel Duits/Italiaanse audio en idem
subs. Spijtig.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Lynn
2024-04-25 04:46:16 UTC
Antwoorden
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
Ook als je zoekt op de Engelse titel The Signal?
s|b
2024-04-26 12:59:23 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
Ook als je zoekt op de Engelse titel The Signal?
Geen NL subs, maar heb intussen wel de Engelse. Duitse audio met ENG
subs, het zou niet de eerste keer zijn. (-:
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
jacqueline
2024-04-26 08:44:34 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
[...]
Hmm... ik vond het toch niet echt geweldig. Heb zelfs af en toe
doorgespoeld.

Het waren maar vier afleveringen en toch vond ik het erg traag gaan.
Ook vond ik de uitvoering erg simpel en een beetje ongeloofwaardig.

Wat het uiteindelijke signaal nu is, vond ik wel erg leuk bedacht.

jacqueline
Lynn
2024-05-11 06:13:19 UTC
Antwoorden
Post by jacqueline
Post by Lynn
[...]
Grappig, ik vond het just net wat vlotter dan Constellation, zo zie je
maar hoe iemand anders dat ervaart. Misschien is het wel iets meer
familiegericht dan Constellation en maakt dat het verschil in hoe je er
naar kijkt.. :-)
Post by jacqueline
Wat het uiteindelijke signaal nu is, vond ik wel erg leuk bedacht.
Ja, dat was een leuke wending.