Sanctuary: A Witch's Tale - 1x01
Izak van Langevelde
2024-03-02 20:22:02 UTC
We maken kennis met Sarah Fenn, practiserend heks in het Engelse
plaatsje Sanctuary. Het was ooit een veilige haven voor heksen, maar
vandaag de dag is Sarah de enige overgebleven heks, die haar magie
gebruikt om anderen bij te staan, thee te zetten en kaarsen aan te
steken. Ze heeft ooit hardcore magie gebruikt om wonderen te verrichten,
maar het hoe en waarom hiervan blijft nog duister.

Het vriendinnenclubje rond Sarah wordt ruw opgeschud als Dan, zoon van
Abigail, onder verdachte omstandigheden om het leven komt bij een brand
op een feest. Er is een sextape vertoond met Dan en Harper, de dochter
van Sarah, en er wordt beweerd dat de brand een moord moest verhullen.
Rechercheur Knight stelt een onderzoek in.

Persoonlijke noot: is dit de zoveelste serie rond verwende kids van
verveelde upper class ouders?
Grinnikend door het leven...
jacqueline
2024-03-03 10:20:55 UTC
Post by Izak van Langevelde
Persoonlijke noot: is dit de zoveelste serie rond verwende kids van
verveelde upper class ouders?
Dat is dus wat mij stoorde in deze serie. :-(

jacqueline
Izak van Langevelde
2024-03-03 11:36:57 UTC
Post by Izak van Langevelde
Persoonlijke noot: is dit de zoveelste serie rond verwende kids van
verveelde upper class ouders?
Dat is dus wat mij stoorde in deze serie.  :-(
Dan zijn we leuk samen gestoord!
Grinnikend door het leven...
Wouter Valentijn
2024-03-03 14:03:56 UTC
Post by Izak van Langevelde
Persoonlijke noot: is dit de zoveelste serie rond verwende kids van
verveelde upper class ouders?
Dat is dus wat mij stoorde in deze serie.  :-(
Kunnen jullie voorbeelden noemen van andere series rond verwende kids
van verveelde upper class ouders?
--
Wouter Valentijn

Xander: "I'm a Comfortador also."
Buffy the Vampire Slayer (s04e22): Restless

http://www.nksf.nl/

liam=mail
Izak van Langevelde
2024-03-03 14:51:10 UTC
Post by Wouter Valentijn
Post by Izak van Langevelde
[...]
BH90210
Locke and Key
House of Dragons
Grinnikend door het leven...
jacqueline
2024-03-03 10:22:30 UTC
Post by Izak van Langevelde
[...]
En Sarah gebruikt dus de energie van de andere vrouwen om haar eigen
magie te versterken.

jacqueline