For All Mankind hernieuwd en krijgt spin-off
Add Reply
Lynn
2024-04-18 05:33:03 UTC
Antwoorden
De Amerikaanse SF-alternatieve geschiedenisserie For All Mankind krijgt
een vijfde seizoen. Dat maakte Apple TV+ gister bekend. De serie draait om
de ruimtewedloop en wat als die gewonnen was door de Sovjet-Unie in plaats
van de Verenigde Staten van Amerika. Naast een nieuw seizoen maakte Apple
TV+ ook bekend dat de serie een eigen spin-offversie krijgt, onder de naam
Star City en speelt zich af achter het IJzerengordijn.
--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever
- Mastodon: Lynn - https://mastodon.social/@VlinderLynn
jacqueline
2024-04-18 09:18:18 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
[...]
Ik denk dat veel mensen dit prettig nieuws vinden.

Ik vind het een mooie serie, maar van mij hoeft het niet eindeloos door
te gaan.

Die spin-off klinkt heel interessant.

jacqueline
Lynn
2024-04-18 16:57:59 UTC
Antwoorden
Post by jacqueline
Post by Lynn
[...]
Zou mij niet verbazen als het zeven seizoenen krijgt minstens...
Post by jacqueline
Die spin-off klinkt heel interessant.
Een achtergrondthriller begreep ik..
s|b
2024-04-18 16:30:15 UTC
Antwoorden
Post by Lynn
[...]
Leuk, al weet ik het nog niet zo met die spin-off. Ze gaan de boel een
beetje uitmelken, vrees ik.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Lynn
2024-04-18 16:57:46 UTC
Antwoorden
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
Het moet een breder achtergrondthriller worden geloof ik, maar inderdaad
altijd een kans dat het iets teveel wordt uitgemolken. Maar ja soms werkt
het wel.. Dus wie weet valt het nog mee.
jacqueline
2024-04-19 09:10:49 UTC
Antwoorden
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
dat uitmelken gevoel krijg ik dus omdat er weer een seizoen bijkomt. Ik
vond het een originele serie, maar ben bang dat het gaat eindigen als
zovele SF series. En de personages die de serie voor mij zo interessant
en leuk maakten zijn al bijna allemaal verdwenen. Behalve die irritante
Ed. ;-)

Zo een spin-off lijkt mij wel leuk om meer te weten over de Russische
kant. Tenslotte waren zij al eerste op de maan. :-)

We zullen het zien. :-)

jacqueline
AC
2024-04-19 11:17:15 UTC
Antwoorden
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
Stel je voor: ze waren eerst op de maan, maar het blijkt allemaal in een
studio opgenomen...
We zullen het zien.  :-)
jacqueline
AC
jacqueline
2024-04-19 14:37:26 UTC
Antwoorden
Post by AC
Post by jacqueline
[...]
Da's een andere film. toch? Was dat niet Capricorn One oid?

jacqueline
AC
2024-04-19 15:47:01 UTC
Antwoorden
Post by AC
Post by jacqueline
[...]
De film was inderdaad Capricorn One. Ik bedoelde hier dat het eenzelfde
verhaal als Capricorn One zou kunnen zijn voor de Russische kant.
AC
s|b
2024-04-20 11:34:22 UTC
Antwoorden
Post by AC
Stel je voor: ze waren eerst op de maan, maar het blijkt allemaal in een
studio opgenomen...
håhå (-:

Je bent een conspiracy theorist? (-;
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
AC
2024-04-21 09:12:09 UTC
Antwoorden
Post by s|b
Post by AC
Stel je voor: ze waren eerst op de maan, maar het blijkt allemaal in een
studio opgenomen...
Je bent een conspiracy theorist? (-;
Conspiracy terro... Dat is wanneer je alleen maar kunt lachen met
conspiracy theorists.
AC
Wouter Valentijn
2024-04-21 15:02:14 UTC
Antwoorden
Post by AC
Post by s|b
Post by AC
[...]
Ik lach conspiricy theorists altijd uit.
--
Wouter Valentijn

Xander: "I'm a Comfortador also."
Buffy the Vampire Slayer (s04e22): Restless

http://www.nksf.nl/

liam=mail
s|b
2024-04-24 20:11:35 UTC
Antwoorden
Post by jacqueline
[...]
Echt een irritante mens hé! (-: (Wel een teken dat de acteur het goed
doet, vind ik.)
Post by jacqueline
Zo een spin-off lijkt mij wel leuk om meer te weten over de Russische
kant. Tenslotte waren zij al eerste op de maan. :-)
We zullen het zien. :-)
Idd.
--
Ik usenet, dus ik ben.
[...]