Quantum Leap niet hernieuwd
Lynn
2024-04-06 10:37:48 UTC
De Amerikaanse SF-serie Quantum Leap krijgt geen derde seizoen. Dat maakte
NBC gister bekend. De serie is een vervolgserie van de gelijknamige SF-
serie die van 1989 tot en met 1993 liep en speelt dertig jaar na het einde
van het verhaal van die serie.
--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever
- Mastodon: Lynn - https://mastodon.social/@VlinderLynn
s|b
2024-04-07 19:21:55 UTC
Post by Lynn
[...]
Die heb ik niet eens een kans gegeven. Ik keek nu en dan wel naar het
origineel, maar om een of andere reden zie ik Scott Bakula niet zo graag
spelen.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Lynn
2024-04-08 10:50:44 UTC
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
Aha, oke dan. Ja als iemand niet zo goed valt is het lastig kijken ja.
Maar dan is het goede nieuws dat Scot Bakula helemaal niet erin speelt, in
het vervolg.. Het gaat om een nieuw team dat erachter wil komen waarom Sam
Beckett (die dus gespeeld werd door Bakula) verdwenen is... :-)
s|b
2024-04-09 19:52:44 UTC
Post by Lynn
[...]
Dat Bakula niet meespeelde, dat vermoedde ik al, maar ik wist niet hoe
de nieuwe serie inspeelde op de oude. Ik heb wél een trailer gezien en
die stond me ook niet echt aan.

Ik ben momenteel 'Avatar: The Last Airbender' aan het kijken, maar ik
word er niet echt warm van. Ik ben de tekenfilm (in het Nederlands) wel
eens tegengekomen, maar nooit echt gevolgd. De film heb ik gezien en als
ik het me goed herinner, dan vond ik die niet slecht. De serie is wat
minder.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Lynn
2024-04-12 11:09:47 UTC
Post by s|b
Post by Lynn
[...]
Als het verhaal je niet grijpt dan houdt het ook op he. Je hoeft niet
alles te kijken, ookal is het bekende naam...
Post by s|b
[...]
Aha, ja dat kan natuurlijk, misschien voor het gevoel iets teveel
uitgerekt misschien in vergelijking met de film? En er zijn genoeg andere
serie die ontopic zijn tegenwoordig... :-)