Invasion opnieuw hernieuwd
Lynn
2024-02-13 16:10:55 UTC
De Amerikaanse Sf-fantasyserie Invasion krijgt een derde seizoen. Dat
maakte Apple TV+ vandaag bekend. De serie draait om een buitenaardse
invasie van aarde, gezien door de ogen van verschillende bewoners van de
planeet Aarde.
--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever
- Mastodon: Lynn - https://mastodon.social/@VlinderLynn
AC
2024-02-13 16:15:12 UTC
Post by Lynn
[...]
Da's goed nieuws! Is er al meer nieuws over wanneer dit zou verschijnen?
AC
Lynn
2024-02-13 16:25:50 UTC
Post by AC
Post by Lynn
[...]
Ze gaan geloof ik eind deze maand al beginnen met filmen, maar het zou mij
niets verbazen als het volgend jaar wordt dat het wordt uitgezonden. Maar
misschien wat eerder in het jaar dan dit jaar het geval was en wie
verrassen ze met een november dit jaar start ofzo...
s|b
2024-02-14 16:27:36 UTC
Iets om naar uit te kijken.
Al vond ik S02 wel wat raar met al die kinderen die een stuk ouder waren
dan S01.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>